you spin me around like a good old stonecake!

Har ni saknat min söta lilla glansiga nos under min bloggfria dag? Jag har verkligen inte haft en sekund över, tänkte sammanfatta min dag i några punkter:
- Sprang till bussen, som vanligt.
- Gjorde ett mycket fint kollage om diabetes.
- Sov i bilen till Umeå.
- Grät några tårar och var riktigt jävla arg på min behandlare.
- Kom överens med min behandlare.
- Träffade alla underbara LIV flickor, som jag har saknat dem!
- Övningskörde i ungefär en timme.
- Kom hem, är stressad.
Lisette skrev:

Hur gick det med det där du pratade om förut, att du själv skulle ta ansvar över måltiderna?


DATUM: 2011-02-17 KLOCKAN: 08:04:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.