very good moa, very good betyder vg egentligen. mvg står för much very good!



Jag är sällan nöjd med mina prestationer, det spelar ingen roll vad det handlar om, har jag G-VG blir jag ledsen för att jag fick så "dåligt" och för att jag pluggade för lite. Om jag får VG-MVG får jag dåligt samvete för att jag inte har 100% rätt, och har jag 100% rätt får jag dåligt samvete för att alla andra inte har lyckats lika bra. Men idag, då jävlar! 86 rätt av 95 vilket betyder MVG! Jag är frukansvärt nöjd ska jag erkänna, jag ligger alltid på VG-MVG nivå, oftast VG+. Gissa vad som händer precis efter att jag fick tillbaka mitt MVGprov? Jag får tillbaka en uppsats jag har skrivit med VG+, såklart...
Josefine skrev:

Känner igen det där.. men huvudsaken är väll att man går i skolan, o får ett g, mer än så behöver det ju faktiskt inte vara :)


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-02-26 KLOCKAN: 11:37:11
Malin karlsson skrev:

Vad duktig du är i skolan !! Skulle vara jätte kul om du kunde ge mig något tips på hur man kan lyckas , skulle bli jätte glad då (:


Malin karlssons blogg: http://malinomalte.blogg.se/
DATUM: 2011-04-26 KLOCKAN: 02:01:47

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.