varför blir det alltid så att sminket åker från ögonlocket och övre ögonfransarna och ner under nedre ögonfransarna och där de fina påsarna sitter?

Okej, jag har sagt det 100 gånger förr, men nu brinner det verkligen i knutarna!!!! Om 20 minuter ska jag springa till bussen som tar mig till Mika, innan dess ska jag byta kläder, fixa håret och sminka mig ordentligt, packa en liten väska och göra kvällsfika. Och såklart hinna skriva klart detta inlägg. Min fredagskväll ska tillbringas hos Mikis, vi ska b.la. äta kyckling och potatisklyftor och senare ikväll ska vi nog fara på en liten fest som en grabb i Skellefteå har fixat. Jag tycker verkligen att det är jättekul att träffa nya människor och så, typ Trästocks och Skelleftefestivalen, och lite större fester, älskar det verkligen! Förhoppningsvis träffar jag några fina människor även ikväll! Okej, nu måste jag verkligen byta om, förhoppningsvis kan jag få låna Mikas dator och skriva ett inlägg då också, om ni har tur haha. Ha det bra sötisar!
Eriiza skrev:

Haha, ja det där med sminket kan man ju fundera över. ;D


Eriizas blogg: http://eriiza.webblogg.se/
DATUM: 2011-02-11 KLOCKAN: 19:11:40
emmaa skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=gvP5nz3KgZQ

gilla, snälla? :D


DATUM: 2011-02-12 KLOCKAN: 12:01:51
Caroline skrev:

Jag funderar över exakt samma problem! Varför blir det så - ett mysterium?!


DATUM: 2011-02-12 KLOCKAN: 18:16:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.