var det smart att berätta för mig att damm huvudsakligen är gjort av döda hudceller och bara några minuter gå in i dammets näste: träslöjden?

Efter att ha tvättat nedre toalett och låtsasbajs, testat om jag har tagit TBCvaccin, sett Disturbia på engelskan och varit på Tandregleringen och skaffat fina gummiband till rälsen så gick jag en lång sväng på stan med Mikis och Fanny. Fyndade en stor, fet svart tröja som är laaaaaaagom transparant, tror att den kan bli stensnygg till feta halsband, shorts i sommar och förhoppningsvis mina morötter för 149 kronor på Gina Tricot. Även 2 par fjäderörhängen från Ur&Penn hängde med hem, jag och Fanny var så pass uppfinningsrika att vi köpte varsin färg och bytte den ena, eftersom man för det mesta bara använder ett örhänge. Smart va?

Ska gå ner och baka några pepparkakor och sen fara ut och övningsköra innan jag ska försöka skriva några bra blogginlägg, ni hade ju jättebra tips! Fortsätt så, det är jättekul!
Anonym skrev:

Ähm… "tvättat nedre toalett och låtsasbajs"?!


DATUM: 2011-02-02 KLOCKAN: 18:16:18

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.