vad ska man göra med gamla femtioöringar? spara? eller kan man fortfarande lämna in dem på banken? jag vill inte ha sparat i onödan...

Jag tror att jag har börjat inse att det faktiskt kommer att bli sommar även detta år (även om det kan tyckas otroligt i denna kyla) och eftersom studiebidraget slutar att komma under sommarlovet är det hög tid att börja spara mina stackars överblivna peningar. Än så länge ligger det bara enkronor, femmor och femtioöringar som inte får användas längre där i, men min plan är att när jag får mina betyg i Matte A, Svenska A och Engelska A så kommer det ligga 2-300 där att använda till Skelleftefestivalen (karuseller!), goda glassar, en dagsresa ut i vida världen och kanske en och annan bussresa till vänner som inte bor inom gång/cykelavstånd. Hm... börjar inse att det kanske behövs lite mer än 300 för att överleva denna sommar... Som tur är får vi VOCelever sommarjobb inom vården, men de pengarna är det väl meningen att man ska köpa kläder för? Eller?
Anonym skrev:

tror man fortfarande kan lämna in dom på banken, men inte så länge till :)


DATUM: 2011-02-14 KLOCKAN: 22:21:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.