helt plötsligt så har jag en massa shoppingplagg att visa, från ingenstans! (okej, det här var det enda...)

Tog mig en vända med bilen till ICA (Bilisten) och hämtade ut mina snygga brallor som har kommit från H&M, endast 149 spänn fick jag punga ut! (Okej, pappa körde dit, sen körde vi femtusen omvägar hem, älskar att köra!) Har provat dem nu och alltså: skönare byxor har sällan skådats! Funderar du på att köpa mjukisbrallor som är lite lagom halvskabbiga? Eller kanske dansbyxor, syftar på dig Matilda? Köp då dessa mjukisar, eller ja, H&M har ju lite andra också. Känns verkligen som man... flyger eller nått. Assköna! Vet däremot inte hur snygga de är? Kan nog funka men kanske inte dropdead gorgeous? Vad tycker du?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.