okej, istället för att visa bilder hade jag kunnat skriva: jag saknar juli månad, jag saknar slutet på oktober månad+början på november.

3. Någonting du saknar

Att ha shorts.
Trästocks!
Att ha busigt hår och lugg.
Att sova i husvagnen flera gånger i veckan med världen bästa.
Sommar!!!!!
Att sitta nere vid vattnet och bara prata.
Att hänga med de två bästa så gott som varje dag.
Att bada i det iskalla vattnet och klättra upp för sjöräddningsbåten.

Skelleftefestivalen och en massa karuseller!
Att vara sådär jäkla lycklig, sprallig och inte bry sig om att man har ätit 3 måltider på mindre än en timme bara för att få.. jag vet inte. Jag saknar att vara lycklig.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.