när börjar vi omvårdnad? omvårdnads... omvårdnadsen. omvårdnadsen!

13. Det vill jag göra innan jag dör

- Resa, resa och åter resa. Grekland, Italien, Kanarieöarna, Thailand, Frankrike, England, Usa.

- Gifta mig. Jag ska ha en vit klänning och världens största fest med alla människor jag tycker om.

- Få barn. Helst skulle jag skippa själva förlossningen men vad är mer underbart än små barn som älskar sin mamma mer än hela världen?

- Hjälpa minst en människa som mår dåligt till ett fullvärdigt liv som är värt att leva.

- Ta studenten och festa som om det inte finns någon morgondag.

- Dela lägenhet med någon kompis, ta varandras kläder och fnittra hela nätterna långa.

- Rida på en elefant/giraff/zebra.

- Slå någon riktigt hårt, en riktig bitchslap!

- Skriva en autograf till ett galet fan.
Caroline skrev:

haha bitch slap ^^ jag dör!! hohoho

det ska jag sätta upp på min lista oxå!

åsså ska jag defenitivt rida på en giraff! =D


DATUM: 2011-02-28 KLOCKAN: 17:15:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.