om ni undrar så är det inte mina trosor ni ser. tror jag. jag är inte prostiturerad! inte heller lösaktig. och inte provocerande.

Inte ens fem dagar hinner det går innan jag spräcker mina andra favoritbyxor. Först jeansleggingsen under julhelgen, sen morötterna i måndags och idag: Carlingsjeansen! Jag tror att jag är lite för vig för mitt eget bästa. Eller ja, min byxors bästa...
Det värsta är nästan att jag inte märkte att mina byxor var trasiga förrän jag skyndade till Balder, jag kände att det drog lite där bak men inte hade jag hört något knak när brallorna gick sönder inte.. Och inte tror jag att det blev bättre för att jag kröp omkring på bänkarna/i fönstrena/hoppade upp och ner från katedern...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.