usch vad jag hatar att sitta med någon på bussen som man inte känner och sen gå därifrån och sätta sig på ett ledigt tvåsäte, får jättedåligt samvete...

Jag har varit hemma i cirkus 30 minuter vilket känns toppen! Först skola till fyra och sen for jag, Fanny och Mika och simmade, hurtiga som vi är! Är typ ofräschast i världen nu, mitt hår ligger slickat och mitt ansikte skulle kunna tas för en discokula, men det ska nog Marika stå ut med! Ska dra iväg till henne nu, skulle egentligen vara där om 3 minuter, men eftersom Marika känner mig bättre än jag känner mig själv så sa hon att jag lär komma klockan 8, men så sakta ska jag då inte gå! Ska börja bege mig nu, ha det toppen!

Myrorna, H&M, Gina Tricot, Monki.
Marika skrev:

vi är en! ♥


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-02-03 KLOCKAN: 22:18:30
Hanna skrev:

Haha, jag får också dåligt samvete av sånt. Visst är man märklig?




Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-02-05 KLOCKAN: 18:20:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.