ungefär det roligaste jag har läst på facebook någonsin: onanera är som att ha sex med den man verkligen älskar. dör litegrann varje gång jag läser det...

Jag älskar att vara äldst av oss syskon! Efter att ha pratat lite knaisgheter som vi gjorde när vi var små (bla fastnat under grinden med blöjan, bitit varandra, dragit en grind över Fannys ben och slagit lillebror så att hans lilla snopp blev röd) bestämde jag att vi skulle se gamla Disneyfilmer. Först gav jag order om att Josef måste duscha, Filippa slå in sin alla♥dag present till sin lilla pojke, Fanny städa sitt rum och jag själv skulle ligga i sängen. Halvvägs igenom mitt latande i sängen bestämde jag mig för att byta lakan i sängen, vilket betyder att man måste ändra bland kläderna som hänger på klädstången, hänga upp lite nya smycken och städa bland hyllorna. Sagt och gjort, har världens noja över att det måste vara kliniskt rent och inga onödiga saker ska hänga uppe i mitt rum, även om jag älskar när det är lite mer personligt, så idag bestämde jag mig för att hänga upp några fler klädesplagg, ställa fram ett par fina skor och fylle smyckesträdet med mina finaste smycken.

Om jag känner mig själv rätt kommer det se ut såhär i ungefär 2 dagar, sen kommer jag att ha hunnit slänga in alla kläder och inte orkat hänga tillbaka smyckena efter att jag har använt dem. Alltså är det lika bra att föreviga denna korta stund genom att fota det (och blogga om det...).
Marika skrev:

sv; ja det kände jag också.....



(vaddå härma mig med skorna i bokhyllan????;););))


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-02-13 KLOCKAN: 23:36:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.