sophia; vad gör du moa? bloggar. vad är det? eeeee, jag skriver som små inlägg som marika och malin läser sen, och några till.. typ.

     
      
Ungefär 1½ timme hann jag och Marika spendera springandes mellan butikerna, sen drog vi till hennes kusiner och åt lite god Wok & Roll mat, inte helt fel, verkligen inte helt fel!

Gjorde en härlig tabbe när Marika skulle hämta upp mig, först sprang jag ut genom dörren (var lite extra arg på min syster) och ungefär 3 minuter senare kom jag inspringandes och hämtade börsen som jag hade i dunjackan. 1 minut senare kom jag på att jag inte hade med mig kameran, så jag fick ta ännu en runda in för att hämta den. Och stod Marika och väntade på mig eller? Nae, de hade hunnit köra runt kvarteret och stod utanför mitt hus när jag hade hunnit gå ut till "storvägen". Smarta brudar!

H&M, Gina Tricot, Bikbok, Cubus, Carlings, Din Sko.

stina skrev:

snygg moa!!


stinas blogg: http://stilsta.blogspot.com
DATUM: 2011-02-26 KLOCKAN: 19:57:30
karin skrev:

DU ÄR JU SÅ GALET SNYGG!!!!


DATUM: 2011-02-26 KLOCKAN: 22:13:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.