sofi fahrman: om du ska skriva ett par böcker behöver du nog träna på svenskan, motto stavas inte måtto och gratis stavas med ett t. bara så att du vet, till den tredje boken.

Medans ni låg hemma och lökade och väntade på uppdatering från eran favoritbloggerska (jag) så har jag varit i Bygdsiljum och åkt slalom. Aaaaaskul, speciellt att pappa åkte snowboard för första gången vilket betyder att han behöver hjälp av alla andra. Älskar att låtsas vara äldre än pappa och hjälpa han haha.
Lär väl ha en härlig träningsvärk ikväll när jag försöker sova som bäst, men jaa, det är sånt man får leva med! Jag har hårdtränat inför friluftsdagen och Galtis på torsdag, vill inte skämma ut mig med min hemska åkstil inför större delen av Baldereleverna..
ÍSABEL skrev:

sv: moa du är bäst. det vet du va?

kommer alltid, alltid ställa upp för dig. jag gör vad som helst för dig & jag skulle aldrig tveka en sekund för dig.



du vet glassarna i bergsbyn? jag ska äta sådana varje vecka om jag så vill - bara för att det är gott & hallå, det är ju bara sommar en gång om året! springa runt på festivaler, köpa sådana här godisremmar, dansa, festa, vakna upp dagen efter o inte minnas ett skit från kvällen före förutom att man hade det så jävla underbart & inte oroa sig för hur mycket kalorier man ätit.

Vi klarar det här stumpan.<3


ÍSABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-02-27 KLOCKAN: 19:14:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.