saker som svider när man har för korta naglar: att röra något. att skala apelsin. att sprita händerna.

10. En rolig kväll

23 juli 2010 var en hemskt rolig kväll som jag tänkte berätta lite om. Jag och Marika drog till Trästocks en fredagskväll, iklädd en ny militärgrön kjol från H&M och turkost nagellack. Vi hann inte vara där många minuter innan vi gick till någon liten grill och mötte upp Emma, Matilda och Cicci som rest enda från Umeå för att vara med på den underbara festivalen.
Vi vandrade omkring, träffade lite människor, pratade en hel del och lyssnade lite på musik. Tills vi klev in i det tältet. Blått ljus, fullt med människor och lite halvbra musik.
Vi dansade som tokar till Pulpa och njöt av livet, kommer inte ihåg mycket mer av den där kvällen, just bara att jag mådde så jävulskt bra just då, när vi dansade och sjöng med i We Fall In Love.



Emma skrev:

Sjukt underbar kväll! Tagga trästock 2011 :D


DATUM: 2011-02-22 KLOCKAN: 18:40:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.