säg till farfar att jag körde!!!! jaaaaag körde farfar!!! "moa hälsar att hon körde... och josef säger att hålet i väggen inte var hennes fel"

Ååååh, Disney! Älska Disney! Ikväll ska jag, Marika och Occe (förhoppningsvis) ha Disneykväll och försöka att ladda hem Tarzan och de bästa Lejonkungenfilmerna, dvs 1an och 2an. Vi har pratat sen typ juli om att ha Lejonkungen dag, men eftersom vi bara har dem på VHS så har det aldrig blivit av.

Usch vad jag är taggad, vad kan bli bättre än tre toppenfilmer och sina två absolut bästa vänner? (+glass och världens godaste chokladsås)
älskar er mer än ord kan förklara♥
camilla skrev:

Disney filmer är så bäst :D mysigt! :)


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-02-08 KLOCKAN: 16:02:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.