om ni vill se en coolio bildio så tycker jag att ni ska gå inte på http://bunnynotfunny.blogspot.com och checka in översta inlägget!

april-10

februari-11

Var med om en liten deja-vu upplevelse idag. Cirka 2 timmar efter att jag hade skrivit mitt pinsamtinlägg så går jag, Fanny, Julia, Lisa, Emelie och Mika till stan. Och vad händer? Jo, jag gör världens snyggaste vurpa på helt bar mark, inte is så långt ögat kan nå. Mitt på stan. Pinsamt!!!!! Dessutom insåg jag sen att det är ungefär ett år sedan jag föll från cykeln och gjorde sönder mina leggings. Vad är det med mig och att förstöra mina favoritnederdelar? Morötterna ska däremot inte åka ner i soptunnan, ska absolut laga dem, klarar mig inte utan dem!
Sara skrev:

Haha skönt att se att det är någon mer än jag som är "klantig" ;)


Saras blogg: http://saras88.blogg.se/
DATUM: 2011-02-21 KLOCKAN: 21:45:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.