ojojoj, det började att bli hög tid att damma av moas pyssel-kategorin med tanke på vilket fett lager av döda hudceller den hade på sig..

När Kendal hade åkt ut i Top Model och jag hade lämnat över tv:n till lillebror bestämde jag mig för att avsluta dagen i en kreativ anda. Först var jag i vårat lilla pysselrum och rotade efter någon fin fjäder men hittade bara gula och oreangea påskfjädrar som inte lockade speciellt mycket, så istället sprang jag omkring och letade reda på lite gamla smycken och steg återigen in i pysselrummet och började knåpa på ett örhänge till You Me At Six underbara musik. Om jag blev nöjd? Det får tiden utvisa, om jag använder det så är jag nöjd, annars blir den en fin prydnad på smyckesträdet!

Om du inte har tiden till att knåpa ihop ett eget "enörashänge" så tycker jag du ska kila in på Gina Tricot, de har en hel del fina där som jag inte skulle ha något emot att ha i min ägo.

Nej, nu ska jag starta Solsidan och sen krypa till kojs, sovgott finisar!
fridah skrev:

lyssnar du åxå på you me at six? :)

häärligt, inte bara jag som gör det ;)

älskar dina outfits förresten, inspirerande! :)


fridahs blogg: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/
DATUM: 2011-02-22 KLOCKAN: 19:52:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.