och usch och fy för musikinlägg, men jag kunde inte låta bli. förlåt mig.

Jag brukar inte skriva sådär jättemycket om musik och sånt, tycker bland det tråkigaste som finns är att ett inlägg är uppbyggt på ett youtubeklipp som man faktiskt aldrig orkar kolla på. Speciellt inte om det inte är en musikvideo utan bara en bild och en halvkass låt. Men alltså.. denna Veronica Maggio. Vad ska man säga förutom att lilla Mikis har smittat mig med "Jag Kommer"-viruset. Lyssnar på den hela tiden. 24/7. När jag vaknar. När jag klär mig. När jag inte är hemma. När jag är hemma. När jag gråter. När jag skrattar. När jag dansar. När jag städar. När jag sover. Hela. Tiden. Älskar den! (Jag kommer att vara jävligt less den innan nästa lördag, lovar!). Om ni inte lyssnar på den är ni inte längre mina vänner. Inte längre mina favoritläsare, för Jag Kommer med Veronica Maggio är fruktansvärt bra!


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.