nej, jag tyckte inte heller att det såg så mycket ut för världen, men två tuggor senare insåg jag att det var guds gåva till mänskligheten.

Detta är kärlek på burk. Funkar minst lika bra som antideppressiva. Öppna locket, ta en sked vaniljglass och dränk sedan glassen med denna sås och lyckan är gjord. Bör upprepas minst en gång per dag för maximal effekt.

Denna underbara skapelse kallas även för vit chockladsås och finns att köpa på ICA för en billig peng. Josef sa att det smakade/luktade svett och Boda Borg. Han ljuger.
Jag skulle lätt kunna äta en skål med glass varje dag om jag fick denna sås (alternativt noisettesås) överst. Vi är redan förlovade, jag och den vita chokladsåsen och barnen kommer bli helt underbart goda eftersom jag har planerat en otrohet med Herr Noisette, Daniel Adams-Ray och den lille grabben Savett.

Springer ni inte till ICA så fort ni ser detta och köper minst en flaska kommer jag bli otroligt besviken på er allihopa. Detta är som sagt kärlek på burk.
Caroline skrev:

Årets Alla-hjärtans-dag-present? ;)


DATUM: 2011-02-07 KLOCKAN: 13:21:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.