lollo berättar att hon inte har ätit nudlar på två veckor, applåderna rasar över henne. tills hon berättar att hon funderar på att äta det till middag...


Mumma vad jag älskar torsdagar. Speciellt denna torsdag. Stressade som världens tok till skolan för att ha snölekar, packade ner extra skor och täckisar och allt man kan tänka sig. Utom mobilen. Den ligger hemma och väntar på mig... Dessutom hade vi inte ens snölekar, istället bounceball vilket är nästan lika kul. Kom för sent till lektionen, åt lite kryddig gryta och låg och vilade på bänken på engelskan. På matten räknade jag som aldrig förr och pratade bara mattespråk, skrattade tillochmed på matte! Nu har vi hål, älskar hålet. Inte! Dessutom ska vi ha svenska sen, och om vi hade haft en frisk svenskalärare hade jag varit hemma för en halvtimme sen... Har i alla fall köpt en present åt Filippas kompis, duktigt va?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.