jag gillar att fanny nästan bara gick klädd i rosa när hon var liten, för ett par år sedan kunde hon knappt röra ett rosa plagg...

11. En resa

Egentligen finns det inte så mycket att säga om Italienresan -02, bara att de två veckorna i Cattolica var toppensuperduperbra! Istället för att lyssna om mitt tjat får ni ett par härliga bilder istället: (Kom ihåg att jag inte hade hunnit fyllal 8 år på bilderna, inte så cool alltså)
finepouline design skrev:

sv: från en massa olika ställen för att få smyckena så unika som möjligt :)


finepouline designs blogg: http://finepouline.se
DATUM: 2011-02-25 KLOCKAN: 15:56:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.