ibland tänker jag att jag ska skriva ut namn och sånt på folk jag inte känner, men är vän med på facebook, t.ex. nu tänkte jag skriva vem fanny skulle till, men det kommer han läsa när inlägget kommer upp på fejjan. pinsamt!

Eftersom jag är så pass tragisk och ligger hemma en fredagskväll och lökar så leker jag detektiv. Hitta den fina turistbilden på min dator nu. Datum när bilden togs: 31 januari 2011. Tid när bilden togs: 21.05. Fotograf: Fanny Eriksson. Vad gjorde jag när bilden togs? Var hos Marika. Slutsats: Jag har äntligen bevis för att min syster är inne i mitt rum utan mitt tillstånd, att hon dessutom lånar min dator är oförlåtligt och ska straffas med 600 kronor i böter.

Hur cool liksom? Borde nog hoppa av Omvårdnads och börja jobba heltid som detektiv!
Eller så har jag bara otroligt lite att göra... Marika har tjejkväll med sin samhällsbrudar, Occe är med Emelie och eftersom Mika är en liten fattiglapp så gick våra Kråkshowplaner i kras. Får helt enkelt umgås med Filippa och försöka att fortsätta tvinga pappa att jag ska få köra till Örviken. Hoppas ni har det roligare än mig!
Caroline skrev:

hahaha!


DATUM: 2011-02-05 KLOCKAN: 11:53:57
Josefine skrev:

Själv låg jag hemma på mitt rum i min ensamhet, inte så vidare skoj det heller... puss på dej fina!


Josefines blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2011-02-05 KLOCKAN: 12:23:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.