glad tjej där på första bilden! vem kan tro att det är hon som alltid gör helknasiga saker som att drömma om att få slicka mika över ansiktet så att sminket försvinner...?

Idag har jag vandrat omkring i mina nya brallor, nästa gång jag ska använda dem måste jag verkligen ha ett par leggings under! De är ganska så kalla och dessutom fladdrar de runt värre än orkanen Gudrun, vilket kittlar mig. Ni anar inte hur skönt det var att ta av sig kilklackarna och kura ihop sig som en liten boll och powernapa på Omvårdnadsböckerna när vi hade rast. 2014 ska jag absolut rösta på powernappartiet som tillåter powernaps på lektionerna, dessutom får varje elev en egen kudde och i bästa fall också en säng. Underbart!

Hela outfiten kommer från H&M, utom den snygga kavajen som tog en omväg förbi Marika. Halsbandet är från Glitter.
emma skrev:

Åh, dom byxorna ser ju helt galet bekväma ut, och tuffa är dom också, men kan tänka mig att dom är kalla. Har nästan lust på ett par sådana själv! Kanske tar och köper mig ett par nu då ;)

Kram


emmas blogg: http://toutlemonde.devote.se
DATUM: 2011-02-09 KLOCKAN: 22:38:33
Tove skrev:

ahaha moa, du är ju knäpp!

jag har alltid varit väldigt tveksam inför dessa byxor, tyckt att de ser helt.. konstiga ut, men ska jag vara ärlig, jag har inte sett någon ha dom på ett snyggare sätt. inte ens modellerna på tv, nej du moa. Du motbevisade mig, fan va snyggt!



<3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2011-02-10 KLOCKAN: 15:40:00
k a r i n skrev:

snyggt :)


k a r i ns blogg: http://bubbelsoda.blogg.se/
DATUM: 2011-02-14 KLOCKAN: 12:13:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.