förutom dessa två tabbar missade jag bussen igår, och när pappa väl hann köra ikapp den så råkade jag hoppa av på fel busstation...

Tänkte berätta om två små tabbar jag har gjort senaste tiden. För en-två veckor sen hade jag det lite extra stressigt till bussen och skulle dra upp dragkedjan på min små snyggingar (↓) samtidigt som jag sprang och hämtade sockar att sätta på mig när jag hade satt mig på bussen. Och vad händer? Jo, det går lite trögt och jag sliter sönder dragkedjan!!!! Lyckat Moa.. Så istället för att stapla omkring som en liten Bambi på hal is har jag glidit omkring på mina trasiga kängor som knappt håller ihop. Toppen.
Pappa lämnade i alla fall in dem på lagning i.. onsdags kanske, och jag skulle gå och hämta ut dem igår. När jag och Mika (som hade varit så snäll och visat vars skomakaren låg) stod utanför kom jag på att det skulle vara typiskt mig att glömma kvittot som gör att man får hämta ut dem. Har jag glömt det? Självklart! Även min kära far hade glömt det hemma, så mina favoritskor ligger fortfarande och väntar på mig någonstans på Norrböle...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.