före och efter bilder. först: frissigt hår. efter: plattade håret på engelskan. engelskaläraren tyckte att det blev fint.



Jag älskar måndagsgympan! Först hade Matti skridskor och efter det har vi hål från halv tio till tolv=duscha, fixa håret, sminka sig noga osv. Älskar det! Idag hann jag även förlora min solariumoskuld men inte blivit en gnutta brunare. 40 kronor senare och typ 1000 grader rädlsa senare... Var livrädd att någon skulle komma in när jag solade, att mina armar skulle brinna upp, att jag skulle bli blind och att jag hade gjort på fel sätt. Och självklart att jag skulle få cancer, jag kände hur strålningen sögs in i min kropp och började spruta in cancerceller. Hm.. Ska nog sola ett par gånger innan sommarlovet, så att man har en bra grund att börja sola på!
Caroline skrev:

haha Moa du är helt underbar!!


DATUM: 2011-02-07 KLOCKAN: 13:19:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.