disney har fan lyckats om de får två 16 åringar att få hurven x10 när de ser en barnfilm, älskar lejonkungen!

Denna natt har jag tillbringat med den bästa flickan utav dem alla, världens bästa Marika. Egentligen skulle jag hem och sova, men efter att ha sett Lejonkungen orkade jag bara inte gå hem, så jag klädde av mig och somnade sida vid sida vid min bästa vän, otroligt mysigt!

Eftersom övernattningen inte var ett dugg planerad blev det en helt annan frukost för mig, men visst överlever jag det nog! Idag har jag nog planerat att fortsätta gå omkring i tjocktröja och trosor, städa litegrann, lyssna på jättehög musik och tvinga pappa att fara ut och köra med mig. Vad ska du göra idag?
Anonym skrev:

Det låter hur mysigt som helst! Bra jobbat med frukosten:)


DATUM: 2011-02-13 KLOCKAN: 16:56:10
Cyt skrev:

Jag har pluggat :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-02-13 KLOCKAN: 17:16:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.