3 frågetecken: ?1: hur hittar jag. ?2: vad ska jag säga till mattanterna på min gamla skola när jag kommer och vill äta. ?3: får jag börja jobba tidigare imorgon.

Det kan hända att jag inte har berättat, eller att det av olika skäl inte har framkommit klart och tydligt att idag har jag praktik!!!! Hemtjänsten i Skelleftehamn, idag och halva imorgon. Lååååååång praktik, verkligen! Okej, det heter fältstudier eller nått annat snyggt, men jag kallar det praktik, det låter lite coolare!
Jag har nu haft en extra timme att göra mig iordning, så nu är jag klädd efter vårdens alla regler!
uppsatt hår och NOLL urringning, ingen liten boobiechock här inte!
spartsamt sminkad, här ska vi inte se ut som ungflicka14prostituerad!
inga långa armar här inte, varken prostituerad eller nunna!
korta, omålade naglar som gör att smutsen lyser igenom!
Lucas skrev:

Godmorgon! Sovit gott? :P


Lucass blogg: http://styleformen.blogg.se/
DATUM: 2011-02-22 KLOCKAN: 09:15:12
L Y D I A skrev:

svar / Tack! ;D




L Y D I As blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-02-22 KLOCKAN: 16:32:01
camilla skrev:

Trivs du bra på praktiken? :D


camillas blogg: http://resanupp.devote.se
DATUM: 2011-02-22 KLOCKAN: 16:53:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.