varför bloggar jag alltid om mina hårbekymmer?

Är återigen sugen på ombrelooken. Kanske inte riktigt som snygga Alexa Chungs, men nästan. Kort, ungefär som när jag klippte kort första gången i somras. Och så blonda toppar. Kan det vara något? Måste ha hjälp. För nog är jag sugen nog, men tänk om det blir kaos. Och tänk om det blir fult. Och tänk om...

Ja? Nej? Kanske? Vet ej? Raka bort allt?
Rebecca skrev:

man lever bara en gång, men tycker dock du ska behålla längden på ditt hår som du har nu och bara snöra in en blekning i längderna!


Rebeccas blogg: http://rebecca.blogg.se/
DATUM: 2011-12-07 KLOCKAN: 20:27:10
Lisa skrev:

Ja!!!!


DATUM: 2011-12-07 KLOCKAN: 20:31:54
Emilie skrev:

Tycker du ska klippa det så!


DATUM: 2011-12-11 KLOCKAN: 15:37:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.