till tomten: ge mig ett helt bibliotek fyllt med psykiatri, psykologi, medicin och självbiografiböcker som jag kan läsa när jag vill. snälla tomten.

9 böcker om ätstörningar har jag lyckats samla på mig den senaste veckan. Till skillnad från när jag låg på avdelningen och jag hade en liknande hög på sängbordet så är dessa faktiskt för lärande. Jag vill kunna så mycket som möjligt för att kunna informera så bra som möjligt med mitt företag.

Dessa 9 böcker ska jag alltså ögna igenom och sedan, tillsammans med fakta från LIV-pärmen och några artiklar, utforma lite information till samhället som ska vara färdigt till årsskiftet. Är taggad som en liten trollunge!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.