och vad spelar det för roll att det är min tredje kavaj i samma modell? den är såååå snygggggg

bildkälla
Denna snygging ska bli min. 199 kronor på H&M, en struntsumma om det inte hade varit precis sådär lagom innan julafton och alla julklappar ska inhandlas. Självklart finns den inte på H&M shop online och enbart två stycken hänger kvar på galgarna i Skellefteå. Måste. Ha. Ska. Ha.
Tänk denna och mina paljettshorts som jag köpte förra veckan (?) på nyårsafton. Nu finns inget annat. Jag är kär.
Caroline skrev:

Tänkte bara säga att dom fick in kavajen idag igen så nu finns alla storlekar :)


DATUM: 2011-12-09 KLOCKAN: 19:11:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.