och ja, jag tar emot julklappar av hemliga läsare.

Tre veckor kvar tills det börjar bli panik med julklappshandeln och jag har redan glömt vad det var jag önskade mig i början av november. Knåpade ihop en snygg liten sak med sånt jag vill att tomten ska komma med i år!

1. Halsdukar. Blåa, rosa och röda.
2. Slutstation Rättspsyk av Sofia Åkerman och någon mer.
3. Dansbyxor.
4. Höga, blåa jeans. Helst de från Bikbok som jag redan har i svart.
5. En vit basictshirt. Och en röd.
6. Kaffe sirap med smak av hasselnöt. Ska överleva vintern med hjälp av detta.
7. Ett svetthårband och ett armband att ha mobilen i på löprundan.
8. Säsong 2 av Grey's Anatomy.
9. Underkläder. Standard. Underkläder i massor.
Wiilow [Foto Tankar Känslor] skrev:

Hej!



Den boken vill jag absolut läsa jag med.

Hoppas du mår bra i läsandets stund Moa.



Kram


Wiilow [Foto Tankar Känslor]s blogg: http://wiilow.blogg.se/
DATUM: 2011-12-05 KLOCKAN: 21:31:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.