min ohändelserika dag blev hyffsat händelserik. skönhetssalong, stan, occehäng.

Under en väldigt desperat tid i mitt liv insåg jag att min kära syster kanske skulle uppskatta lite Mozoor-Fanzor tid och en caffe latte. Sagt och gjort. Jag ritade ihop ett väldigt snyggt kort som hon sedan fick öppna på julafton och idag gjorde vi slag i saken och tog en runda runt stan. Hon hittade en snygg nyårsklänning, underkläder och ett linne och jag kom tillbaka med lite must-have saker.
Lite dålig planering innebar att Waynes fick bytas ut mot middag på Kitchen, men det var mysigt det också. Love u Fanzor♥
L y d i a skrev:

svar,



Taack!



Hahah, älskar kortet du gjort! Nästa Picasso?


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-12-31 KLOCKAN: 01:12:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.