klassen ba krympte.

Halva gymnasietiden har gått och jag har bara 1½ år kvar i skolan innan jag förväntas vara vuxen. Stor. Mogen.
Det är läskigt. Hur ska lilla jag vara mogen för ett jobb som innebär att jag har ansvar för en annan människas liv? Hur ska jag ha den kunskapen?

Jag har i och för sig lärt mig otroligt mycket sen jag klev in genom Balderskolans dörrar och knappt visste att det var skillnad mellan kärlkramp och hjärtinfarkt och under mina 10 veckor på praktik har jag lärt mig ännu mer. Och jag har 12 veckor till, kvar. Tur.

Men sen då? Vars ska jag plugga? Vad ska jag plugga till? Vars ska jag bo? Vad ska jag göra om dagarna? Vars vill jag arbeta? Tänk om ingen vill ha mig?
Det är läskigt att jag förväntas vara vuxen om 1½ år.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.