jag önskar att jag också fick blogga om att jag hade fått en iphone4s, men icket. bloggar istället om marikas snygga skal.

En "titta och njut!" bok var vad Marika fick av mig i julklapp. En hel fotobok fylld med bilder på snygga grabbar tagna ur hennes mumsmapp.

Bland det värsta och bästa som finns är att köpa presenter till Marrzor. Jag vill ge henne hela världen och allt hon någonsin har önskat men min budget stoppar mig. I år var det extra svårt, jag velade mellan underkläder, kläder, mobilskal, kalendrar och en årsförbrukning av Waynesfika.
Men samtidigt finns det inget bättre än att ge Marika en liten del av världen. Love u♥
Marika skrev:

u r so cute


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-12-28 KLOCKAN: 22:38:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.