jag bara älskar när bilddatorn är avstängd och jag måste använda arkivbilder i 600px

Förra veckan blev jag bara spyless på mitt korta hår och bara villevilleville få tillbaka mitt långa hår. Sagt och gjort. Beställde hem löshår och idag hjläpte Marika mig att sätta i det. Jag är riktigt nöjd, tänkte visa imorgon/övermorgon hur det blev!
Mackish skrev:

SUCCÉ


Mackishs blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-12-14 KLOCKAN: 22:53:32
rebecca skrev:

vet hur det känns!! rip mitt hår:(


rebeccas blogg: http://rebecca.blogg.se/
DATUM: 2011-12-14 KLOCKAN: 23:04:48
Anonym skrev:

känner du nån fler som haft sondslang? Eller vet du nån mer som har haft de på din skolla eller nått i närhete`n?


DATUM: 2011-12-15 KLOCKAN: 00:10:35

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.