det är inte okej att jag måste läsa i arkivet vad jag gjorde förra veckan...

Favorit i repris från förra året.

FÖR 15 ÅR SEN
... Var jag 2 år och tvingade min kära syster att leka med mig, fastän hon knappt kunde stå.

FÖR 10 ÅR SEN... Var jag 7 år och gick i ettan vilket innebar att jag var ett lönnlöv. Tror jag lärde mig vissla i ettan också?

FÖR 5 ÅR SEN... Var jag 12 år och gick i sexan, hängde med Marika, Katta, Elin, Jenny och Mathilda för jämnan och kunde inte bestämma mig vilka av dessa två tjejer jag ville spendera högstadiet med.

FÖR 3 ÅR SEN... Gick jag i åttan och var 14 år. Jag hade precis blivit utskriven från avdelningen, älskade Twilight mer än allting annat och oroade mig för julafton.

FÖR 1 ÅR SEN... Var det onsdag och jag hade grupp. Det var sista gången innan juluppehållet och vi lyssnade på Nothing Compares 2 U och jag blev kär i den fina visan.

FÖR 6 MÅNADER SEN... Hade mina småsyskon skolavslutning, jag och Marika hängde dygnet runt och det hade precis blivit bestämt att vi skulle spendera 7 dagar i London!

FÖR 3 MÅNADER SEN... Var det september och jag spenderade mina dagar på Skärgårdshemmet och trivdes som fisken i vattnet.

FÖR 1 MÅNAD SEN... Hängde jag med Moa och Marika och var taggade som få på Breaking Dawn!

FÖR 1 VECKA SEN... Var jag som varje torsdag, sist kvar på skolan. Hängde med Stina och Hugo och plågade mig igenom ett spinningpass med Lisa.

IGÅR... Hade jag helt slut energi och höll på att somna i frisörstolen flera gånger om.

IDAG... Har jag varit sist kvar på skolan, ätit hos mormor och sett Grey's. Standard.

IMORGON... Kommer jag att vara sist kvar på skolan, bli lämnad ensam utan sällskap eftersom Marran ska på klassfest och troligtvis äta alldeles för mycket middag.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.