december månad: julfika, julfika, glögg, julfika, julbord och så ett julfika.

Det är ganska så precis ett år sedan jag åt glass för första gången på ett stort antal månader. 12 månader senare är det standard. Glass, noisette och vit choklad.

På ett sätt önskar jag att jag aldrig hade börjat äta "godsaker". På ett annat sätt är jag så livrädd för att falla tillbaka och sluta äta det igen. För bland det värsta jag har gjort i hela mitt liv är ångesten, oron och rädslan för att gå upp i vikt när jag bytte ut äpplen mot pepparkakor.

Men man äter för själen, inte bara för kroppen. Och man måste unna sig. För att livet är så mycket mer än bara mat, men utan mat, och utan god mat, är livet inte så mycket att ha.
Caroline skrev:

Så sant så!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-12-04 KLOCKAN: 10:38:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.