bara för att marika la upp bilderna i omvänd ordning måste jag göra tvärtom.

Det bästa med lov är att hänga med Marika dygnet runt. Sen julaftonskvällen har vi inte varit isär längre än ett toalettbesök. Precis så ska det vara!
Igår lyckades vi hänga i sängen halva dagen, äta ännu ett julbord, denna gång med Marikas släkt hos hennes farmor och dessutom se New Years Eve. Spårat bra film, sesese!
Idag står julrean och byte av julklappar på schemat, sen lite julfika med pappas kusiner. Succé. Jag lever livet.


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.