är det konstigt att alla mina ägodelar har känslor? i alla fall tror jag det.

Fastän jag älskar min söta lilla almenacka mer än någon annan bok i min ägo så är det så väldans skönt att lägga undan den ibland. Låta den vila när jag är ledig. Inte behöva skriva in att jag har lovat Fanny att gå på stan, att bada i Piteå och att det är träning både tisdag och torsdag.

Den hjälper mig att bli mindre stressad, men det är ganska skönt att slippa bli stressad över att den är så tom. För det blir jag stressad av, är det något jag har glömt att fylla i? Vad var det jag skulle skulle skriva?
Nu har jag tänkt låta den känna hur det är att vara ostressad tills det börjar bli dags att köpa en ny. Den har gjort sitt.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.