åååh lilla lisen, vad glad jag blir för ditt lilla hjärta, det gjorde min dag!

Idag har jag levt livet istället för att blogga. Hängt i skolan, gått en snabbis på stan med Marika och Lisa, busat med Hugo och Stina och spenderat 3 timmar på 360 med Lisa. Ingen rast, ingen ro. Och jag gillare.
Jag ska inte ens försöka lova bättre uppdatering imorgon eftersom jag förhoppningsvis kommer hem sent då också. Haft en bra dag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.