samtal om hur man ska förbättra den erikssonska middagen: mer svamp, mer sås, mindre kyckling! mindre svamp, mer kyckling! mer sås, kött istället för kyckling!

Dessa två underbaringar följde med mig hem från London, den svarta från Topshop och den bruna från Forever21.
Jag som hade lovat mig själv att köpa en svart väska fick lite småpanik när jag bara hade hittat en brun ryggsäck, jag har redan alldeles för många bruna väskor i olika modeller och nyanser...
Båda två har redan använts hyffsat flitigt med tanke på att det bara var två veckor sen jag köpte dem, och jag kan inte annat än säga att jag älskar dem båda två! Vad tycks?

Topshop £36
Forever 21 pris okänt
L y d i a skrev:

DÖÖÖÖÖsnygga väskor! Den svarta är ju to die for..! Jag fyndade ju en vit väska i Rom, dösnygg den också, men en svart är ju så jäkla klassisk och passar till allt. Ligger alltså en efter i väska, måste ha en svart!



svar, Hehe, I try my best (at being klok haha)



Nu blire lite bombning här och väldigt måna oliak ämnen i samma kommentar - men guuuuu se snygg du är i håret när du kapade det! Hade missat det totalt, men när jag såg din tillbakablick (var det en sån kanske?) och du skrev att du klippte frillan, dog lite. SÅ snyggt! :D (Som om du inte var snygg redan liksom..!!) (



KRAM


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-08-24 KLOCKAN: 20:07:35

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.