det blir alltid kaos när alla ninunnar ska prata i fbchatten samtidigt, när jag gav upp att få något vettigt ur dem skrev emelie bara hjärtan. moget.

Med 26 minuter kvar innan bussen lämnade staden och en liten lapp som förklarade att jag hade 50 kronor att shoppa för på H&M gick inte att stå emot. En ny deo och ett par fina, vita trosor blev det, nödvändigt!
Egentligen finns det inget roligt att skriva, bara att jag faktiskt var värd de där vita trosorna eftersom jag slängde mina gamla i London för att de var så äckliga, så de räknas inte som shopping egentligen!

H&M, 49,50;-/29,50;-

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.