julia norén längtar efter att få en massa plugg hem, det har hon själv sagt. det ska jag säga till berith och karin!

Min sommar började den nionde juni med en kramring.
Och både skolavslutnings och studenkvällen spenderades i Bonnstan, mycket trevligt!
Hängde på Joypeak.
Skärde av ett par decimeter av håret.
Blev en OTH-nörd.
Hängde en hel del i Boviken, både på dag och kvällstid.
Tillbringade midsommar i Lund och avslutade med planlöst vandrande i stan med Lisa och Marika.
Spelade fotboll.
Hängde tre dagar på Stadsfesten.
Fanny konfirmerade sig.
Jag och Marika återfann charmen med Kurjan och gummibåtar.
Solade och blev brun. Ljuger inte!
Blev kattmormor under helgen jag var ensam hemma!
Hängde alldeles för lite med mina ninnunar!
Hängde dock väldigt mycket med Marika, vilket var precis vad jag ville!
Hade världens bästa Trästocksfestival!
Jobbade 95 timmar på Solgården, och älskade nästan varje minut!
Packade väskorna och drog till London med världens bästa Marika och hennes syster!
Levde livet i London.
Grillade i Klutmark.

Jag kan väl lugnt säga att jag har haft ett riktigt bra sommarlov, även om jag, som alltid, önskar att jag hade varit lite mer effektiv och gjort mer saker av det. Tagit färre sovmorgonar till fyra, suttit mindre vid datorn (sett OTH) och hängt mer med tjejerna. Meeeeen, vad jag missade i sommar får jag väl ta igen under skolåret, för inte är livet slut bara för att sommarlovet är slut inte!
Caroline skrev:

Låter som att du haft en toppensommar!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-08-22 KLOCKAN: 23:57:15
Mamsen skrev:

Roligt att du är nöjd med din sommar! Jag tycker du gjort MASSOR! Puss!


DATUM: 2011-08-24 KLOCKAN: 10:16:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.