till dig elina; [email protected] - hör av dig om du behöver stöd!

hej, jag bara undrara ang. din ätstörning - har du nånsin haft någon typ av hetsätning. eller sådär att du tänker att EN sked glass ska jag ta, och så går du så där och äter litelite hela tiden och mår skit över det? för mig händer det ofta när jag är ensam hemma.

Jag har aldrig haft problem med hetsätningar eller att jag inte kan sluta äta. Nog kan jag nu för tiden tycka att jag inte har något stopp, att jag alltid äter för mycket och bara håvar i mig, men jag vet inte om det är sanning eller bara i mitt huvud, den tåls att fundera på!

Jag har egentligen inget supertips för dig Elina mer än att när du får ordning så att du äter regelbundet och tillräckligt med näring så att din kropp mår bra kommer du inte längre känna suget efter att äta hela tiden, så är det tanken att kroppen ska funka i alla fall!
Jag är långt ifrån en expert så jag tycker du ska ta upp det här med dina föräldrar/behandlare/någon du litar på som kan hjälpa dig på vägen mot att slippa denna hemska ångest! Kramar♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.