tack tove, josefina och du den där anonyma som så gulligt berättade att sh1201 är samhällskunskap a!

Första skoldagen avklarad, vilket för min del innebar att jag börjar tvåan med att sitta i matsalen och äta lunch. Nog har jag gruvat mig nog, en hel del och alldeles för mycket eftersom det gick jättebra! Min nya strategi är att sitta närmast väggen för att slippa allt kaos som faktiskt kan ske och bara ta det som vanligt.

I år ska vi läsa en massa roliga kurser, såsom psykologi A, utvecklingsstörningar och funktionshinder och efter praktiken börjar vi med projektarbetet! Än så länge är jag taggad!

Skinnjacka - H&M
Tshirt - Primark
Jeans - Carlings
Väska - Topshop
Converse
anna skrev:

åh snygg snygg snygg


DATUM: 2011-08-23 KLOCKAN: 23:39:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.