stackars moa, hennes lillebror har större fötter än henne, och hon kan inte ens börja två korvburkar i en hand

Jag känner att min blogg suger äcklig bäverballe för tillfället, jobbar så gott som hela dagarna, och kvällarna tillbringar jag med att försöka catcha up det jag missade kvällen innan, eftersom jag går och lägger mig så tidigt. Dessutom ska jag packa inför London också, vilket inte alls går bra eftersom jag bara kastar i lite av varje.
Tänkte be er om en tjänst: ÖNSKA INLÄGG! Vad för inlägg vill ni läsa? Måste börja uppdatera lite bättre och ha lite på lager inför Londonresan!
bortavidmolnen skrev:

jag vill se favoriter ur din garderob :)


bortavidmolnens blogg: http://bortavidmolnen.blogg.se/
DATUM: 2011-08-04 KLOCKAN: 18:30:25
Anonym skrev:

Kan du inte ge lite tips om man ska börja spela fotboll? :)


DATUM: 2011-08-04 KLOCKAN: 22:14:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.