skulle kunna kalla detta inlägg för "mina fem mest använda plagg" men det kändes för tråkigt.

1. En fejkskinnjacka från H&M som jag köpte förra våren och pimpade med nitar. Hatar att den är så plastig och att armarna inte går att vika upp mer än ett varv, men nog är det den som får pryda mina axlar 6/7 dagar!

2. Det oreangea linnet från Bikbok som jag suktade efter så länge i våras, kallade det för "the linne". Har nu insett att det gärna vill blotta mer än vad jag vill, men färgen är bara för snygg!

3. Höga jeansshorts från Bikbok som har töjt ut sig och blivit uppdragna, nerhasade, uppvikta och fått stå ut med det mesta under de två somrarna de har varit med. Tycker om dem så himla mycket just för att de inte skär in på fel ställen, om ni är med i mitt tankesätt...

4. Egentligen kan jag inte kalla JC koftan som jag köpte förra sensommaren för mest använda plagg, men det ska bli mitt mest använda plagg! Älskar allt med den, färgen, längden, materialet, allt!

5. Missade man den vita kavajen från H&M missade man ett riktigt kap. Jag och den vita kavajen nöter varandra i vått som torrt. Dessutom har den en blå fläck i innerfodret, så ingen annan vill ha den.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.