skinnbyxor, svart tisha och kavaj kanske? converse och röd halsduk till det? hm.. börjar redan tänka på nästa outfit...

Jag vet att det blir lite väl mycket outfits här på bloggen, men enligt min mening så är hösten den bästa årstiden för fina outfits! Lagom varmt för att slippa gömma sig under en massa tjocka jackor och för att kunna vara ute och fota. Tillräckligt kallt för att inte gå runt som en enda stor lök och för att kunna köra min favvo: lager på lager.

Nu ska jag bara svira om till en mer gåvänlig outfit, mina fötter värker minst lika mycket som Veronica Maggios hjärta blöder. Ha en bra kväll!

Halsduk - Primark (Fannys)
Tröja - H&M
Byxor - Miss Selfridge
Väska - Topshp
Klackar - nelly.com

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.