ska ta mig ett fett snack med berith och karin imorgon för att förstå detta schema... vad är sh1201?

För den som inte kan tyda denna blindskrift (större delen) ska jag berätta att detta är mitt schema under höstterminen-11. Eller... i alla fall fram tills vecka 37 då vi har praktik under måndag, tisdag och torsdag i 12 veckor framåt vilket är typ jullovet?
Vad de tänkte när de la psykolog under just dessa dagar vill jag inte ens veta, jag som var så taggad på det!
Josefina Cyréus skrev:

Det är samhällskunskap a! :)


DATUM: 2011-08-23 KLOCKAN: 10:53:15
Tove skrev:

samhällskunskap skulle jag gissa! :)


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2011-08-23 KLOCKAN: 14:33:18
Anonym skrev:

Sh är väl samhälls?:)


DATUM: 2011-08-23 KLOCKAN: 16:23:07
Helena skrev:

Jäklar mycket Etik och livsfrågor ni har :O

Har valt tuill Psykologi A och Etik i mitt egna val nu till tvåan, det ingår inte i vår kursplan! Fick lära mig då att just etik är omvårdnads egentligen. Superkul är det i alla fall, psykologi med. Gud vad jag brinner för det!


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2011-08-25 KLOCKAN: 17:59:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.