önskeinlägg: min tå som numera saknar tånagel. hehehehehehe skojas, klart jag inte visar upp min nagellösa tå!:PpPpPPp

Efter en hel del letande, många rosa påsar, ett par timmar inne i affären, minst två provrumsbesök och en borttappad Marika så stegade jag ut från Forever21 med en röd kofta och en basicthshirt, samt ryggsäcken och en ring. Mer än nöjd kan jag lova att jag var!

Även på Forever21 var en liten shoppingbag ett måste, eftersom de tre våningarna var allt annat än minimala och allt man rörde skapade vill ha-begär, när allt dessutom kändes så väldigt billigt var det otroligt jobbigt att välja ut 8 plagg att prova, jag tror jag lyckades skrapa ihop 12 stycken på bara två våningar...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.